Goodbye pinkyyy, helloo blondii !

Nu är den rosa färgen i stort sett borta, sitter med blekningen i hövet nu och hoppas på bra resultat.
Ska snart iväg på släktkalas, börjar känna mig stressad!

Iaf, varit i skolan idag och chillat som vanligt,
briljerade lite på Spökboll med grääbzeN (jag va helt ensam tjej.. fick byta om helt alone! "/),
och sen så har jag spräckt mjälten eller liknande, men de är ju inget märkvärdigt.

Ville nog mest bara säga att jag lever, jag mår sådär halvbra, jag färgar håret,
jag har fått 2 nya smeknamn, Pumba och White Souce, och jag tycker de är väldans trevligt med helg.

Nä, ut med färgen, på med nytt smink, föna håret och sen iväg!
Puss!

Fin kille detta.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0