Monday = Shitday.

Idag har allt gått totalt åt helvete,
och jag har en känsla utav att de kommer fortsätta såhär resten utav veckan,
trots att min horoskop va jävligt positivt för denna veckan.
Shit happens when you party naked, som man brukar säga.

Började denna vidriga måndag med att nästan missa bussen,
vilket inte hade varit någon större förlust, eftersom vi börjar en måndagmorgon med matte.
Sen mellan matten och elkunskapen så lyckades jag och Elin göra bort oss ett x antal gånger,
pågrund utav en del vidriga saker vi fick reda på utav våran söta lilla Lisa-teknist.

Sen lyckades jag göra bort mig en aning framför några dudes som gick utanför vårat klassrum,
när jag och Elin satt där och bedömde våra lödningskunskaper.

Efter dom incidenterna åkte Elin hem, och jag blev left alone som vanligt.
Kollade på Odyssén och ritade en logga till Swanens.. Eh.. Studio (?) på svenskan,
och den filmen är nog mer b än Hata Göteborg, typ.

Avslutade denna fantastiska måndag med ett mycket trevligt prov i naturkunskap,
och jag fick en jävla hostattack så jag började gråta. Lyckat.
Tror de sket sig på provet, men läraren vi hade va ju skön iaf.

Nåväl, kom hem strax efter 4 snåret, åt lite burk ravioli, kollade på Saw och däckade som ett litet lamm.
In i duschen nu, shave my legs and then off to bed !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0