Hej. Jag har inget liv.

De är fan synd om mig.
Jag är forever alone, jag hade bara 7 rätt på poängpromenaden och de är kallt.
Men om någon ville veta har jag hittat min balklänning.
Visserligen är de 1.5 år kvar tills jag ska gå, men de gäller att vara ute i tid.
Sen har jag ju ingen att gå med heller, men flata som jag är får jag väl ragga upp nån brud den sista kvarten.
Förövrigt hittade jag den i världens gothaffär,
 samma place där jag beställde mina dreads (som numera är tillbaka till dom, haha!).
Checka in den sidan förresten, pretty cool faktiskt.
www.odiumclothing.net

(Anledningen till att jag skicka tillbaka dreadsen var för att:
1. Dom va maskingjorda - vilket betyder att dom inte "lever" länge.
2. Jag ska beställa nya, handgjorda.)
Slut på dreads-snack tills jag fått mina nya, deal? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0