Hoppsan!

Eh.. Av nån jävla anledning fick ni ingen snygging i fredags,
och ska jag vara helt ärlig har jag tamejfan glömt bort vad jag gjorde då.
Men men, att fela är mänskligt, och minnet sviker med åren.. Jag är ju fan snart 18.
Nog om de, nu får ni nåt att vila ögonen på, en tråkig söndag som denna :)

MR. SNYGGING AV VECKA 43 ÄR...

NILS MOLIN!




Denna lilla sockerbiten finner du i bandet Dynazty där han sjunger lika a God.
Född 1988, så de kanske är nåt man ska haffa nästa gång man är på besök i huvudstaden? ;)
Nåväl, grattis Nils, vi är ju faktiskt vänner på fejjan så..
Läser du detta, be proud och hälsa Joel från mig :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Nils e fett snygg!:) Haha nice grej det här med veckan snygging ;)

2012-02-04 @ 00:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0