Min säng. ♥

Igår när jag la mig så kom jag nästan vilse i min egna säng, för den kändes så enormt stor.
Har man i en hel helg sovit i en säng som är typ 80 cm,
inlindad i porrig, röd sammet och sen gosat in sig i en madrass ifrån typ 70-talet,
uppskattar man sin egen säng så jävla mycket mer när man kommer hem.
Nog pratat om sängar, för då blir jag bara ännu tröttare..

Nåväl, trots att tröttheten hänger som bly i ögonlocken måste jag likförbannat överleva ytterligare en vecka i skolan, för att sedan ha lov och sen vara lite cool på någon cool praktikplats i 3 coola veckor.
Nu va jag så sjukt cool att jag va nära på att skriva "veckor" med ä.
Skjut mig, nu måste jag borsta bissorna.
Peace!


Jodå, de är ju tur att man inte är allt för snygg i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0