Rock on dude!

Vuxenpoäng till mig för hela dagen. Poängen bara väller in utav bara HELVETE.
Satfläsk vad duktig jag varit idag! Vad har hänt?
Vill ni veta vad tant Frida gjort? Håll i er, för denna tisdag har Frida...

1. Handlat mat.
2. Lagat maten (ostsås, bacon och pasta), diskat och torkat massa äckligt bacongojjs som kom på bänken.
3. Städat mitt rum.
4. Bjudit mamma på maten när hon kom från jobbet.
5. Vikit underkläder för mamma bad mig.
6. Tungkysstes med katten, medans jag skulle slänga tvätt i tvättkorgen.
7. Ringt körskoleläraren, och bokat körlektion!

Fyfan vad jag är grym. Jääävlar.. Nu ska jag koka korv bara för de. Peace!



Kommentarer
Postat av: Thomas Bengtsson

Nu har du börjat att fatta gejen på riktigt:)

2011-10-05 @ 20:08:59
Postat av: Frida

Jag känner att jag funnit mig själv.

Nånstans mellan vuxengöra och rockmusik, där är jag! :D

2011-10-05 @ 20:11:32
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0