This one's for the outkast.. La la la la la la..

Har ni någon sin känt en sån stor jävla besvikelse,
så att de börjar ila i tänderna, du får ont i magen och hela kvällen känns förstörd?
De har jag. Typ nu precis.
Mamma och pappa for just iväg och frågade om jag ville ha nåt att dricka, för jag mådde inge vidare,
så jag fick ett glad Ramlöa, med smak av "Vattenmelon".
Luktar lite på vattnet... Jodå, vattenmelon luktar de.
Smakar på vattnet, och de är DÄR besvikelsen kommer.
De smaka inte vattenmelon. De smaka typ skalet på en vattenmelon.
Så ja, min kväll är förstörd.

Men ah, innan idag så hade jag som tur var inte druckit Ramlösa,
utan då var jag i skolan och ägde, och sen briljerade jag på körskolan.
As usual.

Kom hem, åt lite, tog en powernap på en sisådär 2 timmar och nu vakna jag.
Synd jag vakna, för nu måste jag plugga idrott.
Vem i helvete kom på att man måste kunna muskler på latin?
Så onödigt.


Va man inte redan kåt i Jocke Berg sen innan,
blir man de nu.
Om man redan var de så löddrar de i byxerna nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0