Värt eller ej?

Som sagt, jag funderar på att göra så mycket skumma saker som jag bara kan komma på nu,
bara för att jag hatar att alla ser ut och gör samma saker i Varberg.
Sticker man ut är man konstig, emo, dum i huvudet eller estet.
Jag må vara konstig, men jag är hellre konstig än lika jävla patetisk och tråkig som alla andra.

Så nummer 1 på listan för tillfället är att skaffa dreads.
Frågan är bara är de värt att lägga runt 1000 spänn på lite hårtussar?
Annars är saken biff, har hittat mina vita syntetdreads,
jag vet hur man sätter i dom och jag vet att jag kommer se ut som en knarkare,
så vad väntar jag på?
Bättre tider?


www.shock.se kostar dreadsen 149 kr / paket, (varje paket innehåller 10 flätor.)
Dom är 120 cm långa, men man måste vika dom dubbelt när man flätar in dom,
så ni som kan räkna vet att dom blir 60 cm långa på hövet.
Kruxet med detta är att om man vill ha håret fylligt bör man köpa runt 7 paket,
och då kostar de ju lite halv mycket.
MEN! Jag har ju inte så mycket hår, så jag kanske bara behöver 5 paket?
Jag får tänka vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0