Yo, bitches!

Mohahaha, vill ni veta några saker?
Ja, de vill ni. Annars hade ni inte läst.

1. Idag gick de urdåligt på körskolan, och jag insåg att Varberg är den sämsta staden ever.

2. Man kan förresten inte kalla Varberg stad. Mer.. "En större ort med några affärer".

3. I min klass har vi infört en Frida-Fredag, vilket betyder att alla är snälla mot mig då.
De enda kruxet är att jag bara har en lektion på fredagar, och på den lektionen skolkar alla..

4. Idag ska jag och Olivia göra hemmagjord sushi...

5 ... Samtidigt som vi bokar resa till Turkiet med Lina, Hilma och Fredrik!
Hur jävla awesome låter inte de då?



Trevlig torsdag gott folk!


Kommentarer
Postat av: Therese / kladdig navelsträng

Folk i Varberg kan fan inte köra bil..så bara kör på dom !!!!! ;D

2011-10-14 @ 08:01:52
Postat av: Frida

Du är så satans vis, Therese! :D

2011-10-14 @ 11:05:21
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0