100 p. kvar, sen kan fan jag oxå bli rektor..

Jag gillar att eleverna måste fixa personalens jobb.
Så nu äre klart, Massage A nästa vecka (som jag redan missat 12 timmar av, på en 50 timmars kurs..).
"Bara" 100 p. som fattas nu, så jag får väl fixa in mig i Svets-kurserna oxå,
för rektorn och SYV verkar ha fööör mycket att göra. Idioter.
(Exakt detta pratade vi om på Samhälls-kunskapen. Just nu är jag illojal mot mitt "företag",
men om de är fakta så är de helt okej att skriva om sitt "företag".
 Detta är fakta. Gå aldrig på den skolan jag går på.)

Så idag är jag bara hemma och skiter i skolan faktiskt.
Har ju endast en lektion idag ändå, och den börjar 10 över 3, så.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0