Detta suger fan?

Oavsett hur sjuk jag är i morgon så tänker jag dra till skolan och smitta alla ändå.
Har dessutom hört att Göran är tillbaka, så då gör de verkligen ingenting.
Slutar 12 ändå, så vad har jag att förlora?
Suger att vara hemma och kolla på samma skitfilmer hela dagarna,
eftersom de bara går samma skitprogram varenda jävla dag.

MEN!
Trots all skit, vill ni veta vad jag läste i GT igår?
Marilyn Manson (förlåt för jag skriver om han hela tiden. ska välja nån annan nästa inlägg),
släpper nytt album i höst! Born Villain heter de, och jag har så satans höga förväntningar!
Dels på hur han kommer låta nu när han är över 40, och dels om de kanske blir en turné på detta? :)
Nä, de ser ut att bli en ljus höst, trots att Mansons musik är.. Eh.. Mörk?

http://bornvillain.com/ ,
 men efter denna musikvideon verkar de som att dom/han har kvar stinget,
synd bara att han låtit ögonbrynen växa ut.. Han ser helt plötsligt ut att faktiskt vara 42 år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och hardcore superstar släpper oxå nytt album ;) <3

2011-09-06 @ 18:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0