Hur vet du..

.. när du börjar bli gammal på riktigt?
Här är en lista jag själv tillverkat. Jag har åldersnoja i 17 års ålder,
så jag vill inte veta hur jag blir när jag väl är typ.. 25.

* Du kollar på "Vem vet mest" och har en intern tävling med dig själv.
* Direkt efter "Vem vet mest" slår du över till "Halv 8 hos mig"..
* På lördagsmorgonen lyssnar du på Melodikrysset.
* Radion i bilen spelar endast P1, P2 eller P4.
* Du åker till IKEA helt random, för att köpa typ ett köksbord.
* När man köper hushållsost.
* Du stannar hemma en fredagskväll för att de går en bra film på 1an.
* Du är över 25.
* Du shoppar på Hemtex, Rydholms och KappAhl.
(för killar gäller Dressman, Lolles och Bröderna Johansson)
* Du åker till Lantmanna för att köpa fågelfrö till fåglarna på vintern.

10 punkter. Bryter man minst 5 så är man gammal.
Jag bryter punkt: 1 och 2.
Wooohoooe, min ungdom är i behåll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0