I don't like the drugs, but the drugs like me.

Ni vet, när en alkoholist inte får sin alkohol, så blir personen världens nervvark.
När en drogmissbrukare inte får sina droger, så blir personen aggresiv eller allmänt störd.
När man ställer fram en godisskål framför ett barn, och säger att man inte får äta utav de,
då börjar ungfan lipa.
När en sexmissbrukare kommer för tidigt, då får personen flipp. (Hade jag fått iaf.)
När JAG inte får cola, då blir jag störd. Jag blir öööver trött, skrattar åt allt och man skulle kunna tro jag är full.
Så för att dämpa min lust efter cola, så provade jag idag (för första gången) att sniffa.
Jag vet inte vafan jag tänkte på, men jag tänkte att de kanske fick mig lugn?
Så ah.. Jag satt där med aceton i näven och lukta, och kände absolut ingenting.
Dedär med sniffning va nog inte riktigt min grej.
Efter en kvart fick jag en jävligt jobbig huvudvärk och jag såg suddigt,
så lite krut va de fan i de ändå.

Nåväl, mamma och pappa hade handlat på Willy's idag, så jag fick till slut min cola,
som jag numera pimplar i luuuugn och rooo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0