I hate my life.

Har inte kunnat sova inatt för jag var så jävla torr i halsen,
så drack typ flera liter cola, vilket inte gjorde sömn-biten så mycket bättre..
I alla fall så klev jag upp och väckte stackars mamma vid halv 7,
 och upptäckte då att jag heller inte kunde prata.
Så vi for till tandläkaren vid 11,
 och dom insåg att munnen blivit infekterad efter operationen,
vilket gjort att jag fått feber och infektion i halsen.
Så jippie, nu blir de ÄNNU fler dagar utan mat och mer pencillin. Fuck this.

Nåväl, igår kväll hittade jag en hemsida som typ gjorde min dag, min vecka, mitt liv.
http://www.rockmerch.se/ , en hemsida som har hur många bandtröjor som helst,
och massa annat skit som är fett rockigt ;)
Hittade 3 saker jag ska köpa, endast för att de är så jävla synd om mig!

Deathstars Logo 1 Girlie Girlie
Är ju dock bara en "teckningsbild", men ah.. Haha :) 219 :- (TJEJMODELL! <3)

Hardcore Superstar Split Your Lip Girlie Girlie
Råhet HCSS-tröka, 209 :-, även här tjejmodell ! :)

Marilyn Manson Smells Like Children Barn T-shirt Barn T-shirt
Japp, mitt kusinbarn Alve ska rocka precis lika hårt som jag gör,
så jag tänker skänka dig en holy shirt. Damn vad du kommer äga på dagis unge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0