Te & macka.. Tant.

Återigen kan jag skriva att jag har haft ytterligare en sjukt onödig dag i skolan.
Kom till skolan, hade ellära och där kollade vi Hasse & Tage, bara för min lärare är kåt i dom.
Sen hade vi rast typ, och sen skolfoto, och jag såg ut som ett jävla emo som vanligt.
Och ah, resten av tiden har jag spelat Bånka Bäver med mina elpojkar och haft pepp-talk med Hampz x2.

Kom hem, åt fort som fan och sen vart de träning.
I år dansar vi till en gammal klassiker vars namn är Freedom.
Svettades som en gris i 1.5 timme, så nu dricker jag som sagt te och äter en macka med hjärt-salami på.

När jag gjorde i ordning min gooooda kvällsmat kom jag på en ny lista.
Woooooohooooe, Fridas listor is back, haha!
Nä, men herrejävlar vad hungrig jag var, så jag kom på en topp-tre lista på bästa nattamaten!


1. Kall pizza!
Hur gott är det inte när man har en sån jävla tur och hittar en svettig pizza i kylen?!

2. Chips & cola
Mummsfilibabba.. Bara chipsen är knapriga och de är den goda sorten.

3. Toast
Okej, detta beror ju på hur man mår när man kommer hem..
Men en god toast med tonfisk mitt i natten.. Gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0