Are you fucking kidding me?

Hittade precis en playlist på Spotify, made by Metaltown.
Hur bra är inte det här då, tänkte jag, men sen upptäckte jag en grej..
En grej jag stör mig på något alldeles förbannat.

När man frågar om någon gillar Marilyn Manson, och svaret är ja, då är det av en ren vana (och för att hålla snacket uppe), vilken som är personen i frågans favoritlåt med Manson.
Jag avskyr när svaret blir "Sweet Dreams, This Is The New Shit eller Personal Jesus".

Metaltowns-playlists-makern verkar vara en sån idiot.
Allvarligt, lyssna på Mansons egna låtar istället för på deras cover,
så får ni en helt annan bild utav dom/honom.
Det är i hans egna låtar han uttrycker sig och kommer med bra argument.
(Okej, This Is The New Shit är Mansons egna. Dock ifrån ett utav hans svagare album.
Ett riktigt gediget album är Mechanical Animals.)


Lyssna på "The Fight Song", det här är real shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0