Gina Tricot - nazi ställe.

Vill först och främst säga att nu är jag inte Frida Johansson längre.
Nu är jag Frida Johansson - med certifikat att få köra liftar.
FUCK YEAH.

I alla fall, det bestod min skoldag av. Att glida omkring i liftar på Stål & Hyr.
Förutom ett fancy certifikat, fick jag även en gedigen mössa, negerboll samt kaffe.

Åkte hem en sväng, tänkte sova middag innan jag och Frida skulle in till stan igen,
men sova fick jag fan inte för då flyger morsan in i mitt rum och skriker att katten dragit med sig en råtta i huset.
Så sant som det var sagt, mitt på hallmattan låg en halv råtta och en stolt katt.

For in till stan för att gå på kundkväll på Gina Tricot.
Det var total jävla kaos, och jag skäms för mänskligheten då folket springer in i affären för att kunna på nån goodie bag. Helt sick.
Hittade dessutom bara en tröja, bandeau och ett armband, så jag och Frida stack till hemmakväll och köpte sånt som aldrig gör en besviken - lösgodis.
(Bilder kommer imorrn. Eller sen.)


Varför banta när man kan käka kycklingrulle, och ha en fet godispåse bredvid sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0