"God" morgon.

När jag vaknar först i huset, så tassar jag runt som ett jävla spöke och försöker vara så ljudlös jag bara kan.
Tyvärr verkar jag vara den enda i hela huset som tänker så,
för att idag när jag för en gångs skull faktiskt kan "sova ut", så gapar och skriker dom alla andra och visar noll hänsyn.
Tack som fan, jag ska tänka på det till nästa gång, så får ni ser hur kul det är.
(Men gör jag det får jag en skopa ovett och får höra "jag har inte sovit på hela natten!".
Nej, men det kanske inte jag heller har, men tydligen är det skillnad på folk och folk
.)

Och när inte min familj väcker mig,
så ringer det självklart halv 2 på natten.
Vem fan ringer mitt i natten på en vardag?
Tippar på att det är någon orolig själ i min klass.

Apropå min klass,
nu ska jag bege mig till Tvååker på go fika med Patti och PP.

Sex, drugs and rock & roll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0