Hej, du efterlängtade påsklov!

Efter en lektion som endast bestod av felsökning och fula sinuskurvor,
och ett prov så har jag nu lov.
Det känns underbart, det känns för jävla bra. Awesome!

Dock varar detta underbara inte så jäkla länge,
för nu har jag fått ont i halsen igen.
Och brev ifrån skatteverket.
Och inte fan fick jag skatteåterbäring.

Så let's do a shitlist.

3. Strålande sol och klarblå himmel - och massa minusgrader. What the fuck?
2. MTV. Vad hände med musiken? Bara massa barn/dejting/göra om/bantings-program på den jävla kanalen nu.
1. Som sagt, de lömska jävlarna från Skatteverket tycker jag ska punga ut 1300 spänn till dom.
Kiss my ass, jag ska tatuera mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0