Julklappaaaar!

Idag är jag på benen igen!
Någorlunda, i alla fall..
Har precis testat min epilator jag fick i julklapp.. Aj. Aj. Aj. Aj.
Vilken jävla smärta alltså..
 
Skit samma, innan jag mår dåligt igen så får jag helt enkelt lägga upp lite pics.
Som jag lovat! :)
 
Asballt döskalle-linne, ifrån Elin & Stefan.
 
Oversize-tisha.
 
Baseballtröja.
 
Väääärldens mysigaste "tjocke"-tröja.
 
Fick en duschtvål också, men det är för såna som är sjukt torra. Såna som jag. Haha!
 
Pappa pikade mig och köpte Rambo, för han vet att jag är lite kär i Sylvester Stallone..
 
Årliga julklappen - Toffifee !
 
Mamma hade anordnat någon form av tipspromenad. Jag vann något shot-spel.
 
Epilator. AAAAAAAJ.
 
Snygga-killar-kalendern. Titta, vilka sötnosar som representerar februari...
 
Fick även ett smyckesställ och pengar, men det hamnade inte på bild märkte jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0