Städa, städa, städa..

Åh, idag i skolan fick jag en såndär liten känslosam feeling.
Jag kände att "Nej! Jag vill inte sluta skolan!".
Visst, det är ett halvår kvar, och jag kommer hinna ändra mig flera gånger, men ändå..
Idag satt jag och pratade med dom "små" söta tvåorna, och då vart det liksom.. Mysigt.
Jag vet inte, jag är nog full.
 
I alla fall så satt den snygga killen på bussen idag.
Det gjorde min dag i stort sett,
så det spelar absolut ingen som helst roll att jag var tvungen att storstäda mitt rum nu när jag kom hem.
 
Sen blir det även "sista måltiden" med mamma och pappa ikväll.
I morrn halv 2 ska jag opereras, så jag får bara äta fram tills halv 8 i morrn bitti.
Så ikväll ska jag tamejfan FROSSA julmat.
Gött är det.
 
Köpte ju som sagt lite stuffs på Carlings förra veckan..
Så här är jag. Och Eddie.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ghaaa vad snygg!!! Ge mig!!!:p

2012-12-19 @ 17:49:46
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0