Död.

Är hemma och är sjuk.
Vilket roligt liv man har.

Så idag har jag inte gjort ett enda jävla skit, faktiskt.
Eller jo, jag har plockat ur alla mina dreads (snyft, ser ut som en slickad katt numera.) och sovit.
De är det jag har gjort.

Så för att jag är så tråkig blir de en shitlist + en upplyftande låt.
Bra va?

3. Priset på tatueringar. Seriöst, jag vill ha ett fjuttigt litet citat, och det blir "max 1000 spänn! :)". Hutlöst!
2. Varför är det bara dåliga program/filmer på TVn när man är sjuk? Dålig tajming.
1. Man är ingen fotograf bara för att man har en systemkamera och råkar få bra skärpa på några bilder!
God dammit, när ska alla barn lära sig detta?



Någon som känner sig manad till att färga min utväxt?
Skulle vara jävligt soft.


Kommentarer
Postat av: F1

Det där med systemkameran är SÅ sant, hej jag är fotograf typ. Eller!!!!!

2012-02-07 @ 16:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0