Dudes, vart är ni?

Alltså, vafan är de här?
Vart man än är så ser alla likadana ut.
I alla fall i denna tråkiga kommun jag lever i - Varbergs Kommun.

Här ser alla likadana ut, alla vet allt om alla och gör man något så vet alla om det dagen efter.
Det är också här man inte kan sticka ut minsta lilla, för då är man "konstig" eller "estet".

Tjejerna här har blonda slingor i sitt otroligt vackra och naturliga hår.
De alla ser ta mig fan likadana ut.
Jeans, linne/blus och en kofta. Komplettera detta med en smal kropp och vita converse.
En söt tjej - Varbergsbo.

Killarna däremot kör på Adrian Hammond-mössor och suuuuuper söndriga jeans.
Nu i vinter har fan alla killar typ... Skogshuggarkängor på sig, eller nåt.
En piké eller skjorta i AH är extremt vanligt också..
(Lite brat varning.)

Grejen är den att, det är absolut inget fel på kläderna eller personerna eller nåt,
men allvarligt talat..
Hur kul är de att bo på ett place där alla ser likadana ut och om man sticker ut ifrån mängden är man konstig?
Varför finns det inte fler personer som vågar sticka ut och vara lite alternativa?
Jag är fan matt alltså.
Jag förstår inte vitsen.

Och jag drar inte alla över en kam, när jag skriver alla då menar jag majoriteten.
Bara så ni vet. :)


Varför finns det inte fler alternativa människor här?!
De är sååå mycket coolare än att vara vanlig!

Är det bara jag som tycker såhär, eller håller någon trevlig själ med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0