Dynazty. <3

Min personliga åsikt om kvällens melodifestival..

1. Så jäääävla kul att Perrelli inte gick vidare, trots hennes kostnader på kläder hon skulle haft på sig i Globen.

2. Dannys bidrag vart lite överskattat. La du all energi på dansen eller? Röstmässigt vare ingen höjdare.

3. Lisa Miskovsky, sicken brud! Och vilken skräll! Åh, jag är kär!

4. Dynazty var värda en finalplats.. Träder upp på scen i takt till Mötley Crües Dr. Feelgood.. Love you guys.

5. Lotta Engberg och Christer Sjögren.. What the fuck?

6. Opa!? Eh.. Jaha.. Vad hände där?

7. Den där bruden i neonkläder verkar jobbig. Och skön. Men mest jobbig..

8. Håkan Hellström-varning på den där sparrisen vid namn Axel. Jag hatar plagiat.


Förra årets version av This Is My Life.
Nå barn, vad tycke ni om Land of broken dreams?
Jag tyckte den var "amazing" ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0