I ♥ NOSTALGI !

Är inte det höjden av nostalgi att kolla allra längst ner i spellistan på Spotify och lyssna på skit ifrån "förr"?
Jag tycker att det är riktigt jävla gediget faktiskt,
men det bästa med det är nog när man hittar bra låtar dessutom!

Fann 5 låtar idag som jag totalt glömt bort,
så nu tänker jag lägga upp dom här som förlåt för jag glömt bort er.


Herrejöstanes vad jag spela denna låten när den var ny.
Trots att min musiksmak ändrats sen dess måste jag erkänna att den är riktigt bra!


Kära nån! Detta är så mycket minnen så det är inte sant!
Blir så glad när jag hör den, av nån jävla anledning.


Måste haft någon typ av crush i All American Rejects eller något,
men shit alltså. Videon är ju genialisk!
Känner igen mig i dedär på något sätt..


Okej, vem lyssna inte på denna?


My Chemical Romance.. Mitt första favoritband. Holy shit!
(Förövrigt var basisten i detta bandet den första killen jag var kär i. Damn, hade bra smak redan på den tiden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0