Jaha, var det allt eller?

Idag slog jag personligt rekord på Gekås i att shoppa minst.
Okej, det där lät jävligt skumt, men idag handlade jag huuur lite som helst.
Jag vart as snål. Skit tråkigt.
Snålade som fan och sket i att köpa världens coolaste spel, "Rock Slaget" hette det.
Jävla skit.

Men fick inte köpt nya kläder eller nåt,
för jag tyckte allt såg pisstråkigt ut..
Apskaft.

Men detta fick jag köpt iaf.
Alltid något..



Bästa köpet tror jag.


Det finns 2 saker man aldrig kan få för mycket av;
Ringar och nagellack.
Därför utökade jag min samling lite..

Mascara, alltid bra.

Deo och clear-up stripes.
Vette fan om något utav det är bra, men kul att testa nåt nytt.

Hårfärg + lypsyl. Standard köp.

Sist men inte minst... OSTHJÄRTAN!

Avslutade dagen med Julia och Lovisa,
med 2 liter Ramlösa och Big Brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0