MARILYN MANSON ♥

idag insåg jag hur viktigt det är att hedra de/den du älskar.

bara för de ska jag visa min kärlek till marilyn manson idag.
jag kan inte riktigt förstå de själv att jag faktiskt ska se denna mannen live om typ ett halvår.
de är helt ofattbart.
manson har varit min idol sen jag var 13 år gammal,
men jag vågade aldrig berätta de för någon först jag insåg att man inte ska anpassa sig efter alla andra.
Marilyn Manson, jag älskar dig (och hela bandet), och jag är så sjuuukt lycklig att ni existerar!

För att visa min heder så slänger jag in de bästa liveframträdanden (enligt mig) dom gjort.
enjoy!









Ni som inte gillar Marilyn Manson av diverse anledningar,
oavsett de är hans utseende eller musik så behöver ni inte kommentera skit i stil med:
"Han suger. Han kan suga av sig själv. Han är bög. Han är äcklig. Han är knarkare."
Ni förstår er varken på Manson eller musiken,
så bara håll käften.
Detta är äkta vara, ingen jävla datagjord skit en dagisunge kunde gjort.
Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0