SJUKE KVÄLLEN!

Måååste verkligen berätta om min minst sagt sjuka fredag!

Jag skrev ju här att jag skulle ut på krogen,
och det hade jag tänkt göra med Olivia, Fredrik, Isaac och lite annat trevligt folk..

Så jag strosar omkring nyduschad i handduk hemma, och hör båttutor på trädgården?!
Sen ser jag 4 stolpskott springa omkring där, och upptäcker att "goddammit, de där är mina kusiner!"

Dom ger mig 15 min att göra mig i ordning, matar på med cider, och sen fick jag en ögonbindel.
Såg ingenting först jag klev ur bilen.. I GÖTEBORG!
(Dock sa jag när vi var i Göteborg att det luktade Göteborg.. Dom blev fett impade!)

Kort sagt, min kväll spenderades senare på HardRock Café,
med visual bowlingdrinkar, riktigt god mat som en hel armé kunde käkat upp, och en massa rockmusik.

Ni vet precis vad jag vill ha, tack som fan för kvällen! ♥


Kusin Viktoria och hennes man Mattias.
(Dom båda var med igår, bilden från deras bröllop i somras.)


Andra kusinen Therese också med!
(Samt hennes fästman, men han har jag ingen bild på.. Haha!)


Fan, ROCK ON DUDES!


Kommentarer
Postat av: Sis Morphine

sv: ja, smycken säljer jag endast via tradera. Lägger nog upp några under nästa vecka =)

2012-02-11 @ 12:54:57
URL: http://sismorphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0