Snö. Eller nej, regn. Eller ah, snö & regn..

Alltså detta vädret är inte min grej alltså.
Nog för att jag hatar både värme och sol,
men 0° och snöblandat är fan inte okej.
Skitkallt och så får jag inte köra bil för "det kan frysa på!".
Inte okej.

Förövrigt har jag haft en "inte okej dag" hela dagen, faktiskt.
Hade ett prov jag inte ens slängt ett getöga åt, och allt gick bajs.

Nog om det, för tro det eller ej valde jag avancerad engelska till individuella valet i 3an. Coolt.

Nu ska jag slänga ihop lite blodpudding, och sen avsluta dagen med zumba.
Wooohooooe!


Glänser. Just like Batman!


Kommentarer
Postat av: jag

Injustering på dig Frida

2012-02-18 @ 03:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0