Fredagens snygging är utsedd!

Finns folk som tycker jag ska börja ha folk som jag känner som "Fredagens snygging".
Okej, jag känner mycket snyggt folk,
men jag vill nog ändå hålla mig till kändisarna.
Jag menar, om jag har folk jag känner kan de uppstå en pinsam situation och alla kommer säga att jag har bad taste,
så nej tack.
(Men mina vänner är snyggast och finns "icke kändisar" som är redigt granna också, bara så ni vet.)

Så då var de sagt,
för jag har redan utsett ett runkobjekt åt er..

TRACE CYRUS!





Född 24 Februari 1989, sjöng och spelade gitarr i bandet Metro Station, som dessvärre har splittrats.
Trace är äldre halvbror till Miley Cyrus, ni vet Hannah Montana bruden?
Han är även ägare till klädmärkena Southern Made, Hollywood Paid och From Backseats to Bedrooms.
Puss på dig ditt snygga äckel. ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

SÅÅÅÅ rätt val, love your taste brüüüüüden !!! ;D

2012-01-20 @ 22:01:23
URL: http://thereserichardsson.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0