Förlåt!

Det här med uppdatering på ledigheten har väl inte varit min starka sida.
Faktum är att jag faktiskt inte haft ork till att göra ett piss, har liksom mått dåligt nästan.
Bara legat och undrat över en himla massa skit, helt enkelt.
 
Men jag ska bli bättre, I promise!
Idag ska jag till exempel jobba.
OJ SÅ SKOJ!
Hade bestämt med Olivia att vi skulle ner på STCC idag, men icke. Jag ska jobba - på min ledighet.
 
I morrn ska jag dessutom på personalmöte halv 8 på morgonen, sen ska jag fan gadda mig.
Sjukt taggad!
Sen ska vi ev. ner till Falkenberg för STCC, men om man jobbar på Ica så kan man inte planera något, typ.
 
På lördag är det företagscupen också, ska bli sjukt skoj det med.
Nygaddad och allt, haha ;)
 
Denna bilden är tillägnad till Iceland.
Om jag någonsin får tag på dig igen.. Då tycker jag fan synd om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0