Bildbomb del. 3!

Nu när jag redan börjar visa en himla massa bilder,
kan jag ju inte sluta nu..

Nu blir det bilder ifrån våran guidade cityresa, aka pensionärsresa.


Olivia i 35 graders värme.

Himla och Fredrik. Ser riktigt atletiskt ut!

Bästa utsiktsplatsen över Bodrum!

Bästa gänget (Detta var innan Iceland kom in i bilden) på bästa utsiktsplatsen.

Kameler!

Sen vart vi vid någon port som romarna byggde eller nåt?
Guiden var dansk, så jag förstod bara hälften av vad fruntimmret sa..

Smygbild på något av de 7 underverken, heter de så? Nåt med 7 i alla fall!

Ett olivträd jag försökte sno med mig hem. Det gick inte, det gick inte alls..

Olivia vid olivträdet. Sexy.

Sen vart vi på modevisning, vår/höst kollektionen på massa fula skinnjackor.
Trots alla fula jackor, så var den ena modellen en riktig gobit. Smygbilder is the shit. <3

När Hilma varit på modevisning vill hon ha glass. Jag förstår henne.

Fler bilder kommer.. :D


Kommentarer
Postat av: Fourpictures - Photography

Fin blogg!



Vi har en frågestund på bloggen just nu, ta chansen och fråga EXAKT vad du vill! Kommer svar i en video för första gången.

2012-06-09 @ 21:40:06
URL: http://fourpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0