Bildbomb del. 5!

Hältahälta-grogg, islänning och annat trams..


Fredrik ger den med lite hältahälta.
(För er stabor som inte vet vad hältahälta är, så är det hälftehälften, dvs halva glaset vodka, halva groggvirke.)

Johannes och Lina drack också hältahälta.

Elias, full som en kastrull.

Groggbord! Energidryck för typ 4 spänn, helt okej.

Tolka bilden hur ni vill, men Olivia ser då fan inte nöjd ut med sin grogg i alla fall.

Antingen försöker han förklara något, eller så idiotförklarar han någon. Tolkningsfråga.

Min fina lilla Iceland. ♥

Iceland, jag, Fredrik och Hilma.. Tanken var att vi skulle dygna, för detta var sista natten..
Dessvärre somna vi alla.

Som avslutning på denna bildbomb så får ni en bild på min nya gadd.
En liten hylling till ett utav mina favoritband, Crashdiet, och dels för att jag är så sjukt crazy.
Vem fan sätter sig hos en tatuerare i Turkiet, en tisdagskväll halv 12?
Jo, jag. :)

Förövrigt tog jag inga bilder på vägen hem,
för jag grät floder för jag skulle lämna Iceland.
Så i stället, som en bildbomb del. 6 (måste ha 6 delar, för 6 är ett himla bra nummer),
så får ni pics på det jag shoppade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0