Bilder: Metaltown!

Okej, förvänta er varken bra eller många bilder nu dåva..
Vem har tid att plåta hela tiden när det lirar bra band hela dagarna?
Knäppte dock ett par pics när the one and only Marilyn Manson var typ.. 50 meter ifrån mig.
Sinnes.
 
Herregud, denna bilden blev sämre än vad jag trodde..
Måste påpeka en sak till.. Jag stod längst fram dom 2 första låtarna,
sen blev jag bortdragen av vakterna för jag bokstavligt talat mosades.
Nåväl, jag fick en hyffsad plats sen ändå.
Tight ass för att vara 43.
Bild ifrån den där skärmen.. Sen ser man också profilen av någon dude. Jag tror han hette Gustaf.
Antichrist Superstar, inklusive altare OCH bibel. Back in the 90s... <3
 
Jävla misär man levde i egentligen, men HELVETE var kul det var!

Kommentarer
Postat av: astrid

var oxå på metaltown och håller med dig som du säger att det var sjukt trångt på manson :P stod på typ fjärde raden, åt höger.
som det ser ut på bilderna var vi nog inte helt långt ifrån varann xD

2012-07-13 @ 00:41:31
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0