Bilder: Shopping!

Klänning jag köpte i Turkiet. Helt kär! Den syns kanske inte så bra, men vafan..
 
.
Linne, Gina Tricot. Älskar ryggen, min tatuering syns så snyggt då.
Batman-tshirt, Shock. Älskar fan Batman-loggan, funderar helt seriöst på att tatuera den nånstans. Nångång-
Halsband + örhängen (hittade bara det ena när bilden togs), Gina Tricot.
Ring, Glitter. (Rea, 19 fucking spänn!)
Klänning, Gina.
Min älskade jeansväst!
"Döskallarna" på västen såg mer ut som ailiens, men dom var balla ändå.
En fjortisväska ifrån Turkiet. Behövde en svart väska helt enkelt, och den var billigare än Sverige, så vafan..
Niiiitar! Dock vart det nån ny modell på dessa, så dom var hårda som fan. Men med tålamod så ska jag nog få fäst dom på conversen..
Black Veil Brides-linnet köpte jag på Metaltown. I'm in love.
Sääämst bild, men den svarta korven som pyder min säng ska föreställa en långklänning..
Haha, måste visa bild på cigaretterna jag köpte i Turkiet!
Dom lömska jävlarna vill inte ha någon större varningstext, utan förmedlar "Rökning dödar"-budskapet med en bild. Fyfan.
Köpte även en fjortisplånbok i Turkiet. Efter en incident förra året så började min plånbok mögla,
så jag fick helt enkelt köpa en ny.. I Chanel..
Conversen är också ifrån Turkiet!
Sist men inte minst, min älskade vattenipa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0