Bilder: Skitsaker!

Andy Biersack, din sexiga jävel.. Ska vi gänga oss eller nåt?
En gedigen dag hade jag och Olivia en gedigen svullodag. Ja, vi svällde. En hel kväll.
Att gå på fest med Emil, i en kort klänning, när det finns en spritpenna i närheten kan bara sluta såhär..
Detta är mitt högerlår, och jag vet inte medelåldern på läsarna här, därför avstår jag att visa hur övriga jag såg ut..
En krogenrunda med tjejerna för några helger sen.. Fulla och glada, Mathilda & Olivia!
Inte en fullt så nykter bild här heller, men det är ju modernt. Marika är söt i alla fall.
Förbannat go summertaste på cidern, vattenmelon & jordgubbar. Mums.
Jag på midsommar, i min nya väst och nya klänning.. Ah, gotta love it.
Jacob (födelsedagsbarnet) ville också ha en väst. Så han fick låna min en sekund. Eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0