Fredagens.. Eh.. Måndagens snygging?!

Som sagt så hängde jag på Metaltown och råkade se Marilyn Manson i fredags,
och när jag såg mitt livs kärlek så kunde jag tyvärr inte bidra med någon fräshing till er.
(MOHAHAH! Jag vart omringad av snygga rockkillar i 2 dagar, och ni fick ingen alls. Tji på er!)

MEN!
Snäll som jag är, ger jag er en idag i stället,
för jag får nästan lite dåligt samvete för fan..

Så denna dystra och regniga måndag ger jag er..

.. TOMMY LEE!



Tyvärr har inte ens Tommy Lee åldrats snyggt,
men när han var runt 20.. Herrejääävlar, vilken normal människa hade tackat nej till honom då?
Sweet Jesus, varför levde jag inte på 80talet? :(

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: ja! :) brukar oftast vara bra :D
haha okej, hoppas det inte var när jag ramlade ut ur bajamajan du såg mej hahahah :D

2012-06-18 @ 20:22:08
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
Postat av: astrid

fin blogg!

känner även här ibland att jag är född i fel decenium. ibland Hade jag velat vara 18 för sisådär 30 år sedan och va ungdom under 80talet och varit med o fått uppleva denna fantastiska tid xD

men ibland är man ju glad att leva i nuet oxå :)

2012-07-13 @ 00:53:13
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0