Glömde nästan.. Men bara nästan!

Har ju blivit helt insnöad på alla turk-bilder,
så jag har ju tamejfan totalt glömt bort att ge er en snygging?
Sweet Jesus, förlåt mig!

I alla fall, denna dystra söndag (men vi låtsas att det är fredag),
ger jag er..

AXL ROSE!
(Observera att jag menar den yngre versionen av Axl. Numera är han lite gammal och gaggig.)



Jag är glad att jag inte vet hur min framtid ser ut,
för om man ändras så mycket utseendemässigt som Axl har gjort,
då vill jag fan inte bli över 30 alltså.
(Okej, sprit och droger kan ha en bidragande faktor till hans nuvarande utseende.)
I alla fall, jag tänker inte ha någon längre presentation för denna karl,
för ni som inte vet vem Axl är, förtjänar inte att veta det heller.
Peace, bro!


Kommentarer
Postat av: melinda

sv: jaha ja det kanske är lite väl varmt ;o fast man ska ju inte klaga!



jodå, han har ju aldrig riktigt kunnat sjunga så jättebra live då han är ganska flåsig och gör lite konstiga saker då och då haha, plus att han skröt som vanligt om hur hög han var.. men eftersom jag gillar honom så mkt så tycker jag ändå han var riktigt bra!

hihi ska köpa metaltown biljett imorgon och se han igen tänkte jag. lite spontant..



tack & desamma! ;D

2012-06-10 @ 23:52:57
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: melinda

sv: haha ja, sen trasha han allting under sista låten o drog ;o

han körde hey, cruel world, disposable teens, the love song, no reflection, mobscene, the dope show, rock is dead, personal jesus, pistol whipped, tourniquet, irresponsible hate anthem, sweet dreams, antichrist superstar och the beautiful people :) bara bra låtar!



haha ja jag tänkte köpa en endagsbiljett för fredagen, ska nog bara se manson & sen in flames :) vilka ska du se då? :D

2012-06-11 @ 00:51:07
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0