Helig dykare.

Helig dykare, ja.. Eller som Dio sjunger "Holy diver".
Fast, vi bor ju i Sverige, så här blir det helig dykare, end of story.
 
I alla fall, nu undrar ni säkert om jag slutat med "fredagens snygging".
Det har jag inte.
Jag har bara lite torrt på snygga-killar fronten just nu, för fatta att jag haft en snygg kille VARJE vecka sen Oktober?
Helt sinnes!
MEN, gott folk.. Så fort jag hittar någon snygg så lägger jag självklart upp bild,
och så planerar jag även att ha en omröstning, då får NI avgöra den snyggaste av alla snyggingar!
Bra va? :D
 
Förövrigt så har jag haft en förbannad dålig dag idag,
så idag blir det bara massa bilder.
Bilder på det jag shoppat, ifrån Metaltown, ev. balen.. Massa! :)
 
Chillidill i elbilen på jobbet i väntan på att regnet skulle avta.
Det slutade dessvärre aldrig regna, så jag är fan blöt ända upp i rectum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0