Inte nu igen!

Åh, jag har verkligen vridigt på mitt liv fullständigt.
Det suger.
Är vaken halva nätterna för jag pluggar på prov och pratar med Iceland,
jag duschar vid halv 12 för att kunna hålla mig vaken så länge som möjligt, går upp vid 6,
och sen när jag kommer hem ifrån skolan så somnar jag.
Tur det är lov snart i alla fall!
2 prov kvar, sen är det sommarlov!
Eller ah, lov och lov.. Jag är vuxen och jobbar.

Förövrigt är jag kinda depressed.

1. Black Veil Brides, Slash OCH Mötley Crüe spelar i Tyskland idag.
2. Jag är inte där.
3. De visar bara Arn på tv.
4. Jag måste plugga.


Hitta denna underbara bild ifrån Turkiet på Olivias dator innan.
Gud, vad jag vill tillbaka!

I morgon blir det dessutom att kolla på utspringet,
sen studentuppvaktning för Johannes.
Nästa år är det min tur..


Kommentarer
Postat av: melinda

sv: ja! :D

ja eller hur, fast det är ju lite roligt att dra utomlands på festival också, tyvärr lite dyrare :/

2012-06-13 @ 16:03:43
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0