Jag tror jag lever i alla fall.

What's up, dudes?!
Vill bara meddela att jag haft 2 amazing dagar i Göteborg på Metaltown,
jag överlevde utan mat, sömn och alkohol på 2 dygn, och det var nog fan tack vare musiken.
Sån jävla bra stämning så det var fan inte sant!
Bilder och sån skit kommer ev. senare, men ska upp och jobba om typ 7 timmar.. 6 kanske.. Vafan.

Tänkte i alla fall göra någon form av lista,
för att uttrycka mina känslor om festivalen.
Sen ska jag sova.

Festivalens..

..Besvikelse? - Vädret. Jävla misär man levde i !

.. Sämsta liveframträdande? - Såg inte alla band, men utav de jag såg så säger jag Engel.

.. Bästa liveframträdande? - Trivium. Sångaren pratade så jävla fint med publiken och stämningen var guld!

.. Bästa band? - Marilyn Manson! Förvånar det er? ;) Måste dock erkänna att Avatar var riktigt grymma!

.. Sämsta band? - Skitarg. Allvarligt talat?

.. Överraskning? - Att Manson drog Antichrist Superstar - inklusive Bibel + altare. Full pott!

.. Saknad? - Deathstars skulle varit där! Hade varit guld.

.. Snyggaste? - Marilyn Manson. Eller sångaren i Avatar. Om man bortser från kändisar så väljer jag en Dregen-kopia jag hittade i kön till bussarna. Mumma.

Sådär, snabb redovisning på en kanon festival.
Ses nästa år, folk!




..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0