Kräfta.

Nej, jag har inte cancer, bara för att rubriken blev kräfta.
Jag syftar liksom mest på min röda kropp.
Fast, uppvuxen i en fiskehåla så måste jag fråga, varför säger man röd som en kräfta?
Man äter väl vanligen havskräftor, och dom är ju för fan rosa.
 
Anyway, jag orkar inte prata mat.
Jag tänkte mest säga att fan va soft att vara ledig en hel dag i morgon!
Jobb hela helgen, men att vara ledig på midsommar är ju guldläge.
 
Så ikväll blir det att vara vaken så sent som möjligt,
så jag får gjort det jag ska ha gjort tills i morrn.. Och sen kan jag sova länge som satan.
I'm so clever.
 
 
Demoversionen av Crashdiets nya finns nu ute!
So far, so good, mina fina pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0