Massa paket, massa soleksem.

Jag är så förbannat dum.
Jag vet MYCKET väl att jag bränner mig i solen så fort jag vistas ute,
men så fort det är kallt ute får min hjärna flipp och tänker "Nu bränner du dig inte!".
HAH! Trots vind och kyla så brände jag sönder mina armar idag, eftersom jag satt 8 timmar på en gräsklippare.
Jävla fan.
 
Men, lite lycklig är jag allt, för idag fick jag fyra, FYRA, paket med kläder!
Hade dock beställt ett par örhängen också ifrån Gina, men dom kom aldrig med. Tack för den, typ.
(Jag brukar lova bilder på det jag köper, och jag brukar alltid glömma det också..
Men denna gången ska jag försöka ta kort och visa, för jag är så jävla nöjd!)
 
Så nu när jag provat allt, och insett att jag är jävligt snygg och att allt passa, så ska jag nu städa mitt rum,
och hänga in mina nya fina kläder i min redan överfulla garderob.
 
Tack och hej!
 
Lite förvirrad såhär på kvällskvisten.
Hur fan ska allt få plats i garderoben?
Får jag hyra in mig hos någon, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0