Monstershopping!

Överlevt första dagen på sommarjobbet - för tredje året i rad.
Herregud, är det redan 3 år sen jag låg där och rensade min första taggbuske på den där kyrkogården?
Jag känner mig gammal.
Så för att fira att det snart är löning,
så beställde jag alldeles för mycket kläder precis.
Anyway, pengar har jag slösat i alla fall, men åh vad jag gillar det!
(Känslan av att jag har 2 garderober i sommar gör ju inte saken sämre heller..)




En jeansväst, som antagligen är för liten.. Men snygg är den!
Klänning.
Linne.
Örhängen.
Detta är köpt ifrån Gina Tricot.Inhandlade även en Batman-tshirt (Jag älskar Batman-loggan!), ett gäng nitar, ett par svarta brallor (mina fick lite stryk på Metaltown..) samt en annan tisha, men de verkade inte vilja fastna på bild.
Typiskt.Nåja, nu är jag fattiglapp, men oj vad snygga kläder jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0