Rövsmör och navelludd.

Herregudarsjävlar vad jag är trött!
Jobbat 11-18.15 idag, och i morgon är det ett 9 timmarspass i kassan.
Gotta love my life.
 
Igår så var det ju midsommar också, vilket inte är så himla rockigt, för det är alltid så förbannat tråkigt väder.
Men vi firade i alla fall Jacob som fyllde 18 år, sen stack jag hem vid 1 för jag skulle som sagt jobba.
 
Så nu är jag trött som ett as, så nu blir det dusch och sen filmmys.
Laddar ner Rock of Ages just nu, och den verkar fan guld!
 
Förövrigt så ska jag anordna en gedigen bildbomb åt er så småningom.
Bilder på det jag shoppa (som jag lova er typ förra veckan), samt lite pics ifrån Metaltown och annat.
Håll ut, min blogg blir mer intressant så fort jag fått sova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0