Snygging. Hjärtahjärta.

Hej hå!
 
Haft jävligt körigt nu det senaste, därav den halvtaskiga updaten.
Igår vart det jobb till 16.00 som vanligt, sen ägde jag Olivia, Jacob och Pontus på minigolf.
Avslutade dagen med bio tillsammans med Olivia.
Kollade Rock of Ages, och den var helt sanslöst bra!
Den enda vettiga filmen som gjorts sen Harry Potter.
 
Idag så har jag jobbat, och... BOKAT TID FÖR TATUERING!
Hade dock hoppats på att jag kunde göra den lika snabbt som jag gjorde i Turkiet, men icke..
I alla fall, nästa fredag är det dax för 2 nya gaddar att pryda min kropp.
Jag är så jävla pepp!
 
Förövrigt så ska jag äta nu.
Och ge er en snygging, för det är ni värda denna tråkiga dag. :)
 
Fredagens snygging är...
 
BEN! (Gitarristen i Asking Alexandria.)
 
Jag hittar absolut noll info om denna lilla sötnosen,
så ni får glädjas åt en bild, följ honom på twitter, samt en grym låt - Closure.
Enjoy, my friends!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0