Stand against the liars.

Jag ska nog aldrig mer lita på någon mer än mig själv.
Det blir bara fel då, och jag orkar inte göra fler misstag i mitt liv.
Det har jag fan inte tid med längre.
Ska jag bli rockstjärna innan 30 får jag börja göra lite jävla nytta.
 
INTE VARA EMO NU FRIDA!
Idag har jag jobbat, rensat ogräs och hostat.
Oj, så kul.
 
Så sen åkte jag till Kungsbacka, köpte sushi, och sen åkte jag hem.
Eller nä, jag växlade in lite turk-pengar också. Hela 54 spänn fick jag.
Efter detta gedigna besök på Kungsmässan hade jag allsång med mig själv i bilen.
Jag är ganska bra ändå.
 
Låtlistan kan ni få här:
Deathstars – Cyanide
Crashdiet – Generation Wild
Journey – Don't Stop Believin'
Black Veil Brides – Fallen Angels
Black Veil Brides – Rebel Love Song
Black Veil Brides – Perfect Weapon
Black Veil Brides – The Legacy
Black Veil Brides – Set The World On Fire
Hardcore Superstar – We Don't Celebrate Sundays
Marilyn Manson – The Fight Song
Gotye – Somebody That I Used To Know
Tooji – Stay
Ivi Adamou – La La Love
 
Helt okej skit, faktiskt.
Ännu bättre när jag sjunger dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0