SWEDEN + ICELAND + TURKEY = SANT! ♥

HEJ ALLA!

Nu är jag hemma igen efter en underbar vecka i fantastiska Turkiet, med bästa gänget!
Härliga dagar med sol, bad och shopping.
Galna turkar, en underbar islänning + ett otroligt bra väder.
Himla lyckad resa, jag är så himla glad att jag följde med!

Så nu blir det en gedigen bildbomb,
för tro det eller ej, men jag tog faktiskt kort i Turkiet.
Med mobilen, dock, men vafan.. Bilder som bilder, man ser vad det mesta föreställer i alla fall!


I flygplanet.. Och jag som har svindel!

NU förstår jag varför alla klagar på flygplansmaten. Det smakade skit.

Framme i Turkiet! Här är vi på informationsmöte på resturang Shanghai eller nåt.

Himla var lycklig!

Himla god välkomsdrink fick vi. Typ körsbär och sprite eller nåt. Gött vare i alla fall!

Olivia gör sig redo för en promenad. Snyggt rum hade vi.. Fast ne..

Vårat infesna badrum.

En utav de 4 poolerna som fanns på hotellet. Här hängde vi mestadels av tiden.

Lina & Johannes, sugna på första frukosten. Eller lunchen. Eller middagen?

Olivia och Elias var också på't!

Uteservering! Ful unge jag fick med på bilden, förresten..

Johannes drar en sexy pose, innan mat skall intagas.

Bröd vi levde på i 7 dagar. Stenugnsbakat, just sayin'!

Ska jag vara helt ärlig.. De 2-3 första dagarna här så vart maten inge vidare alltså..

Mat bilder, alltid dom bästa. <3

Mera mat.

Lina & Johannes, snyggare än vanligt!

Dom hade sjuuuke jävla dessert-buffén där,
och det var väl en jävla tur att allt smaka skit, för annars hade man lagt på sig typ 10 kg.
Seriöst, jag har inte käkat något vidrigare, förutom när Emil och Blerim lagade mat på hemkunskapen.
That sucks.

I alla fall, detta var bilder ifrån dag 1-2, typ.
Får lägga upp fler sen, för annars kommer allt fucka som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0