Yo pepz!

Gårdagen slutade på Black Pearl tillsammans med Marika, Olivia och Mathilda.
Trevlig kväll, dock ingen hältahälta, och tur var väl det för då hade vi alla blivit helt wasted.
Tack som fan, tjejer!

Idag så var jag lite halvbakis,
men jag och Olivia trotsade både väder och baksmällan och for in till stan och kollade på balen.
Gudars vad tragiskt att de flesta man umgåtts med slutar nu?
Men tänk, nästa år är det fan jag som går där i en löjlig klänning och försöker se lycklig ut.

Förövrigt så har jag fallit in i Black Veil Brides-tema här hemma.
Innan vart det Crashdiet, men nu efter Turkiet så är det BVB som gäller.
Jag vet inte riktigt varför, men musiken är bra, Andy är snygg som få, och min Iceland påminner om honom..
Så ja, jag säger som det är;

Jag sitter hemma och är deprimerad för jag inte är med Iceland,
så jag sörjer tillsammans med Black Veil Brides.
Skjut mig, eller sätt mig på ett plan till Island.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0