Born to die free.

Jag hatar människor.
I alla fall när folk tycker "synd" om människor som behandlar andra människor illa,
för dom haft en "svår uppväxt".
Dra åt helvete med er.
Gör man fel så gör man fel, det spelar ingen roll om man haft det lätt eller svårt i livet.
Fel är fel, och det får man lära sig redan på dagis.
 
Idag är jag lite halvbitter och jag är sjukt röksugen,
så ni får helt enkelt en nöja er med detta och hoppas på att jag är mer lycklig i morrn.
Det är ju för fan höst nu alltså.
 
 
I walked with a zombie stämmer in ganska bra just nu,
därför får Wednesday 13 förgylla eran ogedigna söndag.
 
Pill i stjärten och nyp i rectum på er.

Kommentarer
Postat av: astrid

en av anledningaran till att man inte ska röka! ;) det är bara dumt ju , söta du (fast det vet du nog redan men ändå) :P

2012-09-03 @ 18:22:20
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0